„Wiatrak matematyczny jest przyjazny, pobudza wyobraźnię, buduje pozytywne emocje i wyzwala energię. Uczy umiejętności współpracy i działania w grupie. Dzieci poprzez zabawę mogą wyrażać siebie i odreagowywać napięcia. Rozwijają umiejętności typowo matematyczne, m.in. orientację w przestrzeni, rytmy, liczenie, rozumowanie operacyjne, mierzenie długości, intuicję geometryczną.”
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
„Nauczyciele bardzo pozytywnie ocenili komunikatywność, zaangażowanie oraz przygotowanie merytoryczne wykładowców. Organizacja szkolenia, zaproponowany program oraz przygotowane materiały szkoleniowe również zostały wysoko ocenione w przygotowanych ankietach.”
Działdowska Agencja Rozwoju
„Podczas szkolenia nauczycielki pogłębiły wiedzę na temat znaczenia matematyki dla rozwoju dziecka. Uzyskały informacje, jak pokonywać trudności związane z edukacją matematyczną. Dowiedziały się, jak atrakcyjnie prowadzić zajęcia, aby zachęcać dzieci do aktywności matematycznej.”
Stowarzyszenie Twórczy Nauczyciel
„Nauczyciele uczestniczący w warsztatach poznali atrakcyjne i innowacyjne metody kształtowania i rozwijania u dzieci kluczowych kompetencji matematycznych na każdym etapie rozwoju. W atmosferze praktycznych działań, nauczyciele poszerzyli swoją wiedzę merytoryczną i wzbogacili swój warsztat pracy.”
Przedszkole nr 12 w Olsztynie
„Zajęcia te uzyskały bardzo wysoką ocenę od uczestników. Na podkreślenie zasługuje atmosfera sprzyjająca pracy, która towarzyszyła wszystkim od samego początku zajęć. Prowadząca była komunikatywna w przekazie treści i inspirowała do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.”
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
„Wiatrak matematyczny wraz z propozycjami gier i zabaw to nowy pomysł na wspomaganie rozwoju dziecka w biegłym posługiwaniu się pojęciami matematycznymi a także na posługiwanie się językiem matematyki. W edukacji szkolnej owocować to będzie dalszym rozwijaniem myślenia matematycznego a zatem przyczyni się do radosnego wkraczania w świat odkrywania strategii do rozwiązywania problemów matematycznych.”
Ewa Zielińska
Już w pierwszych minutach wspólnej zabawy okazało się, że kolorowe wstążki opisane cyframi i figurami, w aktywnościach wspartych wieloma elementami ruchu i muzyki, zyskały blisko dwudziestkę nowych- sześcioletnich wielbicieli.
Przedszkole Samorządowe w Ślęzie
„Jest to pomoc dydaktyczna, która poprzez ruch ma pomóc w nauce i utrwalaniu kolorów, kształtów, figur geometrycznych oraz umiejętności liczenia. Pomoc ta uczy też rozumienia pojęć np. „do przodu, do tyłu”, „o ile więcej, o ile mniej”. Uczy rozumienia poleceń, skupiania uwagi, zwinności, sprawności manualnej, koordynacji ruchowej.”
Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
„Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem możliwości, jakie stwarza kolorowy wiatrak matematyczny w procesie kształtowania pojęć matematycznych oraz wspomagania rozwoju intelektualnego, emocjonalnego i społecznego. Mając taką pomoc możemy atrakcyjnie i aktywnie uczyć matematyki, bawiąc się przy tym doskonale.”
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli